Floating market

2 maart 2019 - Bangkok, Thailand

Ola!

Inmiddels heb zit ik in de trein voor een lange reis naar het noorden van Thailand. Bangkok - Chiang mai. Ik reis met de nachttrein, zodat ik zo min mogelijk tijd 'mis'.

Gister heb ik een Japans meisje ontmoet, waarmee ik samen naar de Golden Mountain tempel ben geweest wat erg tof was.  Savonds zijn we naar de night market geweest om "even" wat te eten. (Lees; 45 min in een oncomfortabele tuk tuk) Gelukkig was het hier super tof en kan je daar in standjes kleine porties eten krijgen, dus leuk om verschillende soorten thai food te proberen!

Vandaag ben was ik uitgenodigd door 3 aardige Duitsers om mee te gaan naar Grand palace, dus lange broek aan en zo'n 30 min lopen. Yay! Toen we aankwamen bij de Grand palace was het hier harstikke druk en veel te duur.. change of plans!

So instead zijn we verder gelopen naar de rivier om bangkokcentrum heen en daar zijn we in een bootje gestapt om de Floating market te zien, wat eigenlijk veel toffer was dan 1 van de vele tempels!

Vandaag was het echt iets van 37 graden, dus zijn we langzaam in ongeveer een uur terug gelopen naar ons hostel. Een uurtje later (en een half uur backpack organiseren) ben ik naar het treinstation Hua Lamphong afgereisd op weg naar Chiang Mai!