Koh lanta

11 maart 2019 - Sala Dan, Thailand

Hi!

Gisterochtend ben ik vanuit krabi in een busje gestapt naar het eiland Koh Lanta! Het duurde zo'n 3 uur en ik ben afgezet bij Hey beach hostel. Toen ik hier aankwam ging ik bij een groepje mensen zitten om wat te eten. Hier ontmoette ik Gretta en Fanny, waarmee ik smiddags op een scooter het eiland heb verkend. We zijn naar de andere kant van het eiland gereden en hebben daar aan de pier wat gedronken, super mooi uitzicht!

Savonds zijn we over de nightmarket gelopen om wat eten te zoeken en daarna door naar het hostel om samen met andere mensen wat te drinken aan het strand.

Vandaag zijn we met een groep van zo'n 7 mensen uit verschillende landen met een speedboot naar ko rok en ko ha geweest. We zijn onderweg 3 keer gestopt om te snorkelen wat echt super tof was. Prachtige witte stranden, blauw water en heel veel gekleurde mooi vissen! We hebben geluncht op het strand van ko rok! We zijn allemaal super verbrand, ondanks het vele smeren.. Maar goed het was het waard!

We waren allemaal bek af na een lange dag zon zee en strand, dus we hebben dicht bij het hostel wat eten gezocht en nu lig in aan het strand op een zitzak te schrijven.

Morgen is mijn laatste dag op koh Lanta, ondanks dat ik nog werkelijk geen idee heb wat ik hier na ga doen.

De planning voor morgen is niet veel schaduw, een zwembad en mediteren. So not much, good vibes. Lets see what tomorrow brings ☀️

20190311_170928

1. Annemarie:
    11 maart 2019
    WoW wat heerlijk 😍!
  2. Ineke Tillema.:
    13 maart 2019
    Hoi Maren . Je moeder hier vandaag geweest,heeft me geholpen met het vinden van je reisverslag. Hartstikke leuk,mooi dat omdat nu kan volgen. Ben heel blij dat je zo geniet .kijk nu al uit naar je volgend avontuur. Geniet er van.liefs xxoma