Chiang mai

3 maart 2019 - Chiang Mai, Thailand

☀️☀️☀️

Na een lange nacht in de trein (lees; herrie, schommelende trein, veel licht en rugpijn) aangekomen in Chiang Mai samen met Nikkie in de vroege ochtend.

Met onze backpack opgeknoopt op zoek gegaan naar een ontbijtje en een nieuw hostel. We verblijven 2 nachten in het Neat Hostel. Dit hostel werkt met codes op de deuren die super simpel zijn, de voordeur is 111444 en de dorm 666222, maar gelukkig halen we dit non stop door elkaar en staan we daar elke keer 36x een nieuwe code in te toetsen.. super fijn.

Maar goed, tijd om Chiang Mai te verkennen! Na zo'n 2 uur sjouwen toch maar gestopt om wat te eten en opzoek naar een scooterverhuur. Aangezien Nikkie geen ervaring heeft met scooters (lees; 150cc) besloten we om er 1 te huren, deze waren aan de prijzige kant.. toch zeker €1,50 voor betaald voor de hele dag .

We besloten om naar het Huay Tung Tao lake te rijden wat echt ontzettend mooi is, met hutjes waar voornamelijk locals zitten te eten!

Rond het avondeten hebben we afgesproken met Francis uit Londen om samen over de night market te gaan een daar wat te eten. Na zo'n 3 uur heen en weer strompelen hebben we heel vervelend onze voeten laten masseren, wat je hier op bijna elke hoek van de straat kan laten doen voor zo'n 2 a 3 euro.

Inmiddels is het alweer bijna 24.00 uur en is het tijd om te slapen, want morgen ochtend om 6.00 uur vertrekken we naar de rescued elephants!!

Night xx

20190303_175816