Bangkok

1 maart 2019 - Bangkok, Thailand

Sawatdee kha peeps!

Inmiddels ben ik gisteravond rond 21 uur geland in Bangkok na een lange reis met een tussenstop van 4 uren in Dubai. In Dubai moest ik gelijk door de security richting de volgende gate, dus iets van Dubai zien was geen optie helaas.

Vanaf het vliegveld naar mijn hostel was het ongeveer 40 minuutjes rijden. Ik verblijf 2 nachtjes in het Oh Compound hostel en deze was vrij lastig te vinden haha. Na een kleine zoektocht en aardig wat steegjes verder, kwam ik aan op een binnenpleintje met een receptie en een paar dorms.

De douche was koud, maar dat vond ik helemaal niet erg want savonds is het gewoon 28 graden.

Aangezien ik nog niks had gegeten ben ik toch die steegjes maar weer ingegaan op zoek naar wat te eten. Uit eindelijk kwam ik uit bij een 7-eleven (supermarkt die op elke hoek van de straat zit) en daar heb ik maar een fles water en een tosti gehaald. Ik ben daarna terug gelopen en gaan slapen.

Op dit moment zit ik met 34 graden een smoothie te drinken in een soort van bar op de Kao San Road (soort van backpackers walhalla).

Voor morgen heb ik de nachttrein geboekt naar Chiang Mai. Bangkok is leuk, maar ook erg druk! Wie weet blijf ik aan het eind van de reis nog wel even in Bangkok.

20190301_094209

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Boukje:
    1 maart 2019
    Balen dat het nu een hittegolf is
  2. Annemarie:
    1 maart 2019
    😍 ik krijg al een beetje meer zin om daar ook te zijn