Pai

7 maart 2019 - Pai, Thailand

Joe joe

Pai is echt super chill! Leuke mensen, leuke muziek , chille vibe overal. Nikki en ik hebben gister gewoon heerlijk de hele dag niks gedaan! Lekker hangen in je hangmatje met uitzicht over de bergen, beetje zwemmen.. erg vervelend.

Vandaag hebben we daarin tegen zo'n beetje alles gedaan haha. We hebben een tour geboekt van 10.00 u tot 19.00 u vandaag. We zijn vanochtend al vroeg naar het dorp gelopen, want ik was gister avond net te laat met het fixen van een busticket helaas. We hebben lekker ontbeten met fruit en werden opgehaald door de reisgids. We vertrokken als eerste naar de Lod cave. Dit is een vrij grote grot met water erin (en heel veel grote vissen!) In de grot was het super heet, maar we zijn met een bambooraft in het donker door de grot heen gevaren met boven ons honderden vleermuizen. Super tof! Na de grot zijn we door gereden naar een waterval die helaas zo goed als droog stond en zijn we langs het viewpoint van Pai gereden wat ons zelf een beetje tegen viel.. een half uurtje later stonden we bij de witte budha tempel heel hoog op de bergen met een prachtig uitzicht. Hierna zijn we als laatste doorgereden naar de Pai Canyon met zonsondergang wat wel echt heel tof was.

Ondertussen liggen we allebei helemaal gesloopt in onze hangmat en vanavond is alweer onze laatste avond samen.

Morgen ga ik naar het zuiden en Nikkie nog een stukje verder naar het noorden. Ik moet morgen ochtend 4 uren met de bus naar Chiang Mai en vanuit daar kan ik vliegen (in zon 2 uur) naar Krabi waar ik alvast een hostel heb geboekt.

✈👌

20190307_180723

1. Annemarie:
    7 maart 2019
    🤩🤩 ziet er weer helemaal heerlijk uit allemaal !